Δάσκαλος με σταθερότητα ή με δημιουργικότητα;

Είναι ένα δίλημμα για τον καθένα από μας. Σίγουρα δεν μπορούμε να υιοθετήσουμε καμιά από τις δύο μορφές 100%. Κάποια στοιχεία και από τις δύο θα έχουμε μέσα μας, δεν μπορεί. Το θέμα είναι ποια στοιχεία υπερέχουν και ποια είναι αυτά που φρενάρουν την εξέλιξη της διδασκαλίας μας κάνοντάς μας δασκαλοκεντρικούς, παραδοσιακούς ή ποια στοιχεία ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες  περισσότερο των παιδιών κάνοντάς τα να παρακολουθούν το μάθημα με ενδιαφέρον, να έρχονται στο σχολείο με διάθεση, να συμμετέχουν στην μαθησιακή διαδικασία μαθαίνοντάς τα πώς να μαθαίνουν, πώς να ανατρέχουν στις πηγές, πώς να τις φιλτράρουν και πώς να συγκρατούν τα χρήσιμα στοιχεία της γνώσης ανάλογα με τις ανάγκες τους και τις ικανότητές τους.

Ας δούμε λοιπόν κάποια στοιχεία που δείχνουν αν ένας δάσκαλος έχει σταθερότητα στην πορεία του ή δημιουργικότητα.

 

Πίνακας σε ελεύθερη μετάφραση από: http://leadingincontext.com/category/context-2/

One thought on “Δάσκαλος με σταθερότητα ή με δημιουργικότητα;

  1. Mr WordPress Σάββατο, 7 Ιουλίου, 2012 / 07:50

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s