Σκέψεις καριέρας – 1

«Μ’ αρέσει να συναντώ κάθε χρόνο νέους μαθητές και ταυτόχρονα να επιστρέφουν οι παλιοί και να με βλέπουν. Μ’ αρέσει να μαθαίνω για την πρόοδό τους ακόμη κι αν δε βρίσκονται πλέον στα χέρια μου. Το ότι παλιοί μου μαθητές ενδιαφέρονται για μένα, σημαίνει ότι πέτυχα το στόχο μου να κατανοήσουν δηλαδή ότι, παρά τις διαφωνίες μας και τις συγκρούσεις μας τότε, κατόρθωσα να τους βοηθήσω όχι μόνο στη θωράκιση και διαμόρφωση του χαρακτήρα τους  αλλά και με γνώσεις,  ώστε να είναι χρήσιμοι και αγαπητοί στην κοινωνία που ζουν. Η τιμή που μου κάνουν πολλοί από αυτούς να με έχουν ακόμη στην ατζέντα των τηλεφώνων τους ή στον κατάλογο με τις επαφές τους στο skype ή στο facebook, με κάνει να αντιλαμβάνομαι κάθε χρόνο όλο και περισσότερο, πόσο διαφέρει το επάγγελμά μου από άλλα. Δεν είναι άλλωστε και λίγο, να διαμορφώνεις ψυχές, χαρακτήρες, να δημιουργείς μέσα τους ελπίδα και όνειρα.»

Σχολιάστε

