Επανεξετάζοντας τη διδασκαλία και τη μάθηση. Δεξιότητες την εποχή της τεχνολογίας – Δια βίου μάθηση.

3- Η εποχή της «δια βίου μάθησης»

Με την πρόοδο της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών, οι σπόροι ενός νέου εκπαιδευτικού συστήματος άρχισαν να ανθίζουν και να διαμορφώνουν αυτό που λέμε σήμερα «Δια βίου μάθηση». Αυτή η εκπαιδευτική έκρηξη των ημερών μας δηλαδή η εκπαίδευση στο σπίτι, στο σχολείο, στους χώρους εργασίας, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning), η εκπαίδευση των ενηλίκων, η εκπαιδευτική τηλεόραση, τα εκπαιδευτικά video (You Tube), η εκπαίδευση μέσω διαδικτύου και τελευταία η εκπαίδευση με διαδραστικούς πίνακες στο σχολείο, δημιουργούν την αρχή μιας νέας εποχής για την εκπαίδευση. Το νέο αυτό εκπαιδευτικό σύστημα που αρχίζει να διαφαίνεται στον ορίζοντα με βασικό εργαλείο τη χρήση των νέων τεχνολογιών, σίγουρα θα επηρεάσουν τη μάθηση όχι μόνο των παιδιών αλλά τους ανθρώπους όλων των ηλικιών. Το πρόσωπο της εκπαίδευσης αλλάζει με ταχείς ρυθμούς και απομένει να δούμε ακριβώς τι μορφή θα πάρει.

Αν προσπαθήσουμε να δούμε σωρευτικά τα αποτελέσματα όλων αυτών των εξελίξεων θα δούμε ότι συνισταμένη όλων, είναι η μάθηση σε όλη μας τη ζωή και σε οποιοδήποτε χώρο. Όλα αυτά βέβαια τα καινοτόμα συστήματα λειτουργούν, προς το παρόν, ανεξάρτητα. Για να ενώσουμε αυτό το παζλ των καινοτομιών και να δημιουργήσουμε ένα τελείως διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα, θα χρειαστούμε οραματιστές όπως ο Mann και οι συνεργάτες του που θα ενώσουν όλα αυτά τα τεχνολογικά κομμάτια σε ένα ενιαίο, σύγχρονο, καινοτόμο και πρωτοπόρο εκπαιδευτικό σύστημα, όπως τότε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s