Ars Longa Vita Brevis

  1. Ο εκπαιδευτικός είναι επιστήμονας και επαγγελματίας. Δεν είναι ένας εν γένει καλής προαίρεσης άνθρωπος που πάει να κάμει φύλαξη παίδων. Εργάζεται και δημιουργεί με επιστημονικές μεθοδολογίες συνισταμένη διαφορετικών επιστημονικών πεδίων που συγκροτούν τις ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.
  2. Το σχολείο είναι ο δημόσιος χώρος όπου συνέρχονται τα μέλη της σχολικής κοινότητας: και οι γονείς – και οι μαθητές – και οι δάσκαλοι. Δεν μπορεί κανένα μέλος της σχολικής κοινότητας να αγνοείται. Αν οι εκπαιδευτικοί μπορούν (και επιβάλλεται) να έχουν λόγο για την κοινωνικοπολιτισμική και οικονομική κατάσταση των μαθητών και των οικογένειών τους δεν μπορεί παρά να θεωρείται αυτονόητη η θεσμοθετημένη συνεργασία και των γονέων και των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς.
  3. Το σχολείο ως δημόσιος χώρος είναι ο χώρος της εκπαίδευσης στην ιδιότητα του πολίτη. Στην ανάδειξη των ιδιαίτερων ταλέντων των αυριανών πολιτών με όρους κοινωνικής συμμετοχής και κοινωνικής προσφοράς. Το σχολείο είναι εδώ για να ασκήσει στο έπακρον κάθε εν δυνάμει ικανότητα…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 260 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s