Ars Longa Vita Brevis

Τεστ και διαγωνίσματα. Ο εφιάλτης μαθητών και γονιών. Όχι επειδή πρέπει να μελετήσει ο μαθητής περισσότερο, αλλά επειδή συγκρίνεται με τους άλλους. Μια σύγκριση με νικητή τον καλύτερο και ηττημένους όλους τους άλλους. Δυστυχώς, αυτό το τελευταίο πολλοί συνάδελφοι το παραβλέπουν.

Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση; Με βάση τα κείμενα που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση δε θα επιτευχθεί με την κατάργηση των τεστ, αλλά με την αλλαγή του χαρακτήρα τους· αν από μέσα κατάταξης γίνουν μέσα εξάσκησης των μαθητών. Οι έρευνες δείχνουν ότι τα τεστ, στα οποία οι μαθητές καλούνται να γράψουν απαντήσεις κι όχι απλώς να εντοπίσουν τη σωστή επιλογή, τους βοηθούν να μάθουν καλύτερα, από το να μελετήσουν απλώς παραπάνω ώρες κάποιο μάθημα. Με την προϋπόθεση φυσικά να παρουσιάζονται στο τέλος οι σωστές απαντήσεις, ώστε οι μαθητές να μαθαίνουν από τα λάθη τους.

Περισσότερα εδώ.

Δείτε την αρχική δημοσίευση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s