Εδώ μόνον τα λέμε; Και εκεί μόνον τα πραγματοποιούν;

Ars Longa Vita Brevis

Περί φιλανδικού και ελληνικού δημοτικού σχολείου

Μπορεί βέβαια εμείς εδώ να θεωρούμε τη βασική εκπαίδευση (μέχρι και την τρίτη γυμνασίου) εκπαίδευση στην ποσότητα διδακτέας ύλης και γνωστικών αντικειμένων αλλά πάρα πολλά από αυτά που κατά καιρούς διαβάζουμε για το φιλανδικό σχολείο πραγματοποιούνται και στο ελληνικό. Και οι περίπατοι και η φροντίδα κήπων και η εμπλοκή των παιδιών σε καθήκοντα και η συμμετοχή των παιδιών στην επιλογή θεμάτων αλλά και στον προσδιορισμό στόχων σε σχέδια εργασίας (πρότζεκτ) και πάρα πολλά άλλα. Μπορεί να μην υπάρχουν σε όλα τα σχολεία οι καλύτερες των υποδομών αλλά υπάρχουν θαυμαστές προσπάθειες και αυτές δεν είναι η εξαίρεση σε έναν αντιδημιουργικό κανόνα. Τι συμβαίνει όμως και όλα αυτά δεν αναδεικνύονται ως το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του ελληνικού σχολείου; Κατά τη γνώμη μου η ακύρωση του εκπαιδευτικού. Και μη μου πείτε πως υπάρχουν και εκπαιδευτικοί που δεν είναι ενεργοί παρά μόνον διεκπεραιτωτικοί γραφειοκράτες. Να αναρωτηθείτε γιατί κατέληξαν να…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 686 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s