Ενημερωτικές δράσεις σε σχολεία

Ars Longa Vita Brevis

Εδώ και κάποια χρόνια σε πολλά σχολεία, πέρα από τους εκπαιδευτικούς, και άλλοι ενήλικοι συμμετέχουν στην εκπαίδευση των μαθητών. Μπορεί να είναι κάποιος ειδικός που τον κάλεσε το σχολείο για να τους ενημερώσει, μπορεί να είναι κάποιος ξεναγός σε ένα μουσείο, το αποτέλεσμα συνήθως είναι το ίδιο: αν τα λέγαμε εμείς, θα τα λέγαμε καλύτερα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια υπεύθυνη περιβαλλοντικού προγράμματος να λέει και να ξαναλέει σε μαθητές Πέμπτης για τον ρόλο της αιθανόλης στην προστασία του περιβάλλοντος. Ποτέ όμως δεν είπε στα παιδιά ότι η αιθανόλη είναι το οινόπνευμα…

Μέχρι πρόσφατα δε με είχε απασχολήσει ιδιαίτερα. Θεωρούσα ότι αυτές οι δράσεις δεν ήταν δική μου αρμοδιότητα. Άλλοι ήταν υπεύθυνοι για να τις σχεδιάσουν και να τις υλοποιήσουν. Κάποια στιγμή όμως συνειδητοποίησα ότι οι συγκεκριμένες ενημερωτικές προσπάθειες δεν είναι καθόλου ενημερωτικές· είναι βαθιά διδακτικές, πραγματικές διδασκαλίες, και άρα ποιος είναι οι αρμοδιότερος να τις πραγματοποιήσει από εμάς;

Το ξέρω ότι…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 76 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s