ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ 13

peinasmenos_gatos
Όσο πολυτροπικότερο είναι ένα κείμενο, τόσο πιο ενδιαφέρουσα είναι η προσέγγισή του από τον ΣΗΜΕΡΙΝΟ μαθητή. Ας το καταλάβουμε αυτό γονείς κι εκπαιδευτικοί. Γραμμικά κείμενα δεν ενδιαφέρουν το παιδί και εδώ που τα λέμε ανέκαθεν δεν το ενδιέφεραν. Το παιδί θέλει το κείμενο με χρώμα, με εικόνα, με ήχο, με video. Θέλει δηλαδή ΚΑΙ το κείμενο όπως είναι η καθημερινότητά του μέσα στον γεμάτο πληροφορίες ψηφιακό κόσμο που ζει. Είναι μια μορφή που πολλά σημερινά σχολικά βιβλία δεν έχουν και τα παιδιά με τη σειρά τους βαριούνται ακόμη και να τ’ ανοίξουν, πόσο μάλλον να τα διαβάσουν. Εδώ κρίνεται απαραίτητη η παρέμβαση του εκπαιδευτικού που με εργασίες γεμάτες φαντασία κι ενδιαφέρον για το παιδί θα καλύψει αυτή την «ατέλεια» του σχολικού βιβλίου. Αν ο εκπαιδευτικός ακολουθήσει το «πνεύμα» του βιβλίου, τότε θα διαπιστώσει πόσο αρνητικά είναι τα παιδιά απέναντι στο μάθημά του με τα γνωστά αποτελέσματα που φταίνε (τι περίεργο!!!) ΜΟΝΟ τα παιδιά, «Δεν προσέχει» ή ακόμη χειρότερα «Δεν ΜΕ προσέχει», «Πειράζει τους γύρω του», «Είναι άτακτος την ώρα του μαθήματος», και τέλος, το περίφημο και άνευ ουσίας (μάλλον αδυναμίας του εκπαιδευτικού θα έλεγα) «ΠΕΡΑΣΕ ΕΞΩ»!!!

ΝΦ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s