ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ 15

ΛΥΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ
Σήμερα έπεσε στα χέρια μου ένα βοηθητικό βιβλίο λογοτεχνικών κειμένων (προσοχή γιατί έχει σημασία) της Α’ Γυμνασίου γνωστού εκδοτικού οίκου. Καταρχάς ξαφνιάστηκα από τον όγκο του και από το βάρος του. Το άνοιξα και πήγα σε ένα τυχαίο κείμενο. Η ανάλυση του κειμένου και η γλώσσα που χρησιμοποιούσαν οι περήφανοι συγγραφείς, που κατά πάσα πιθανότητα είναι οπαδοί του επιστημονικού ρεύματος «Το δυσνόητο είναι και ποιοτικό», παρέπεμπε σε φοιτητές της φιλοσοφικής σχολής και όχι σε 13χρονα παιδιά. Να πω την αλήθεια κι εγώ δυσκολεύτηκα να καταλάβω κάποια νοήματα. Απογοητεύτηκα, ξεφύλλισα λίγο παρακάτω και αηδιασμένος πήγα στην τελευταία σελίδα. 840 σελίδες, φίλοι μου!!!!!!
Καλά είμαστε με τα καλά μας; Και καλά. .. Συγγραφείς κι εκδοτικός οίκος είναι παλαβοί! Παλαβοί είναι και συνάδελφοι που μπερδεύουν τον μαθητή με τον φοιτητή! Πιο παλαβοί όμως είναι οι γονείς που αγοράζουν τέτοια ανεπίτρεπτα βοηθήματα στο παιδί τους σε τέτοια ηλικία. Δηλαδή με την ίδια λογική στο λύκειο τι πρέπει να αγοράσουν; Όχι, λύστε μου την απορία, γιατί θα σκάσω! Έχουμε ξεφύγει τελείως; Βρε δεν αφήνουμε τα παιδιά να βγουν, να παίξουν, να χαρούν την παιδικότητά τους! Πού θα την ξαναβρούν; Λύστε μου κι αυτήν την απορία!

ΝΦ

Σχολιάστε

