Τα πέντε χαρακτηριστικά του δάσκαλου που ξεχωρίζει…

Anna ' s Pappa blog

15923_10152892807675865_5149939576809523494_nΆννα Παππά
δασκάλα, συγγραφέας

Η εκμετάλλευση των ευκαιριών για επιστημονική αναβάθμιση και βελτίωση του δασκάλου είναι η καλύτερη συνιστώσα για την επιστημονική ολοκλήρωσή του. Δεν είναι όμως η μοναδική. Η,χωρίς προκατάληψη, συνεργασία των δασκάλων του ίδιου σχολείου είναι μία εξ ίσου καλή συνιστώσα ολοκλήρωσης, που βελτιώνει και τον δάσκαλο που παίρνει και τον δάσκαλο που δίνει. Η συνεργασία μεταξύ των δασκάλων έχει και ένα ακόμη πιο καλό αποτέλεσμα: Σπάζει τους φραγμούς της απομόνωσης και του διαχωρισμού του σχολείου σε περιχαρακωμένους θύλακες και δίνει την ευκαιρία σε κάθε δάσκαλο να ξεχωρίσει σε κάτι.
Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ξεχωρίσει ένας δάσκαλος είναι τόσοι πολλοί, όσοι είναι και οι δάσκαλοι.
Ο δάσκαλος που ξεχωρίζει μετέρχεται ένα ευρύ φάσμα ρόλων για την υποστήριξη της τάξης του και για την επιτυχία των μαθητών του. Μερικοί από αυτούς τους ρόλους τού έχουν ανατεθεί από την πολιτεία, άλλους τους επινόησε με τη φαντασία του…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 640 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s