Να προτιμήσουμε τελικά τον μαυροπίνακα ή μήπως όχι…

Η τεχνολογία στην εκπαίδευση

Πρόσφατα διάβασα ένα αρκετά ενδιαφέρον άρθρο στο BHMASCIENCE με τίτλο: Προτιμήστε τον μαυροπίνακα! (http://www.tovima.gr/science/article/?aid=431906) Σε κάθε του γραμμή στο μυαλό μου έρχονταν ολοένα… όλα όσα κάνουμε τα τελευταία χρόνια προσπαθώντας να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για την αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία…

Παραθέτω βασικά στοιχεία του άρθρου ώστε να «προχωρήσω» (σ)το συλλογισμό μου…

[…Σε μια υπερσύγχρονη κοινωνία όπου καθημερινά οι μαθητές βομβαρδίζονται από τεχνολογικούς πειρασμούς και από συνεχείς προσθήκες στο ήδη βεβαρημένο πρόγραμμά τους, πώς μπορούν άραγε να βελτιώσουν τους βαθμούς τους και παράλληλα να «γυμνάσουν» τον εγκέφαλό τους ώστε να αφομοιώνει όσο το δυνατόν περισσότερες γνώσεις; Ο αυστριακός «γκουρού» της ψυχιατρικής και επικεφαλής της Ψυχιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Ουλμ δρ Μάνφρεντ Σπίτσερ μας «ταξιδεύει» στα άδυτα του εγκεφάλου. Εκεί όπου πραγματοποιούνται οι διεργασίες τις οποίες ονομάζουμε μάθηση.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 2.227 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s